top of page
Search

Tic Tema 1 Vara asta

Updated: Sep 7, 2022

Vacanta aceasta a meritat deoarece am vizitat o tara noua si un oras nou unde a aparut primul ceas digital din lume care a fost inventat de catre Peter Petrov si primul calculator electronic digital care a fost inventat tot in Bulgaria de catre John Atanassoff, intre ani 1937-1942.

Bulgaria are si o traditie muzicala indelungata care dateaza de la inceputuri Evul Mediu.

Unul dintre compozitorii cunoscuti ai Europei Medievale Yoan Kukuzel a devenit celebru pentru munca sa.

Clima a fost relativ calda si geografia diversa ofera conditii excelente de crestere pentru o varietate de legume, ierburi si fructe, bucataria bulgara ofera o mare diversitate si este renumita pentru salatele sale bogate necesare la fiecare masa.

Am fost la un spectacol unde am vazut cateva trupe de renume mondial care interpreta muzica populara bulgara, inclusiv Ansamblul de stat pentru cantece si dansuri populare gasit de Philip Koutev, Trio Bulgarka, si Corul vocal feminin al televiziunii de stat bulgare care apar, printre altele, pe antologiile intitulate Le Mystere des Voix Bulgarex, volumul 2 din care a primit un Premiul Grammy in 1989.

Un artist la nivel international, Valya Balkanska a cantat melodia Izlel e Delyu Haydutin, care a fost ales sa faca parte din discul de aur Voyager selectie de muzica trimisa in spatiu in cele doua nave spatiale lansate in 1977.

Insa vara asta am invatat lucruri noi si am vizitat orasele Ramnicu Valcea si Giurgiu iar in rest vara aceasta am petrecut-o cu prietenii mei unde m-am distrat de minune.

10 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Opmerkingen


bottom of page