top of page
Search

Tic Tema 3

Updated: Nov 6, 2023

MOTIVE PT CARE (NU) VOI LUA BACUL

  1. O atitudine pozitivă față de examen deși sunt și șanse să nu îl iau.

  2. Munca excesivă învățarea și ați da silința nimic nu e imposibil.

  3. Sarcini extra, fie faci subiecte in plus pentru a învăța și a reține.

  4. Orele în particular pot fi o opțiune de a ridica procentul pentru luarea bacului.

  5. Dacă înveți lecțiile și materialele date nu cred că nu am cum să nu il iau.

  6. Sunt și șanse să nu il iau daca nu învăț sau nu mă pregătesc.

  7. Cred că o să îl iau deoarece pot reține lucrurile foarte repede și sunt atent la detali.

  8. Stresul este un motiv pentru care aș putea să nu iau bacul.

  9. Emoțiile deoarece sunt foarte emotiv și mă pot pierde și chiar a uita ce am învățat.

  10. Dacă nu ma prezint la examen nu am cum să îl iau.

6 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comments


bottom of page