top of page
Search

Tic Tema 15 Eseu

Am fost la Olimpiadă


Într-o zi de luni la ora de engleză profesoara noastră din Gimnaziu ne-a propus să mergem la ”Olimpiada de Engleză” pentru a ne îmbunătății cunoștințele, pe atunci eram clasa a VII- a A deoarece după terminarea celor 4 clase am fost separați deoarece eram prea mulți într-o clasă fiind clasa a V- a A și clasa a V- a B.

Așa că am vorbit cu colegii și am decis să mergem la Olimpiadă așa că ne-am pus toți pe învățat pentru a fi pregătiți deoarece la Olimpiadă erau doar 2 probe: proba scrisă și proba orală în care trebuia să povestim oral un anumit subiect la alegere.

Iar ca argument am decis să merg deoarece voiam să îi susțin pe colegii mei.

10 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comentários


bottom of page