top of page
Search

Tema 45 Teaching


Azi fiecare dintre noi am avut de prezentat la ora un subiect ales de către profesor fiind în total 7 lecții. El dorea să găsească un mod pentru ca noi să înțelegem ceea ce desenam explicând fiecare component din desen în parte.

Fiecare dintre noi am avut 15 minute la dispoziție pentru a finaliza desenul care a fost ales într-un mod aleatoriu al meu fiind ca exemplu Fig. 4.2. Schema unei mașini de tipar cu un singur grup de culoare. (6)

Experiența mea a fost una plăcută chiar dacă desenul nu e punctul meu forte.

Atmosfera la oră a fost una plăcută, modul de evaluare fiind unul bun iar rolul colegiilor a fost de a reține ceva măcar din ceea ce a făcut fiecare coleg adică de a învăța ceva din experiența noastră.



15 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comments


bottom of page