top of page
Search
Writer's pictureLAVINIU FLORIAN NEAGU

M4 Trema 12 Great expectations

Ultima zi de liceu va avea o atmosferă caldă plină de speranțe către noi începuturi iar în cei 4 ani am avut amintiri bune și rele, relații de prietenii și planuri către noi destinații.

În ultima zi de liceu ne vom amintii de momentele bune din viața noastră de liceu fiindcă cei 4 ani de liceu sunt cei mai frumoși ani din viața noastră trecând peste regrete și momentele proaste. Vom avea o ședință photo pentru a ne amintii de momentele bune petrecute cu colegii de liceu și cu dirigintele nostru.

Am avut multe amintirii aici una fiind în cabinetul de informatică când dirigintele s-a gândit la o temă în care trebuie să echipăm clasa cu tablouri proaspete astfel formând o echipă din 3 persoane unde fiecare echipă are câte un șef. Așa că toți colegii și-au ales echipa eu fiind cu două colege de clasă în echipă am recreat trei tablouri una din ele fiind cu Mona Lisa. A fost chiar amuzant și foarte artistic noi fiind pe un domeniu tehnologic.

La final de liceu m-am interesat de facultățile la care pot să intru și m-am bucurat de ultima vară liberă și de asemenea ultima zi de liceu din viața mea mergând spre noi începuturi și destinații.

9 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comments


bottom of page