top of page
Search

M4 Tema 6 Cheie


Azi am făcut o cheie in PHOTOSHOP si mai jos o să vă pun tutorialul

Pasul 1

- am deschis un proiect pe PHOTOSHOP de 1000 px L și 1000 px l cu rezoluția de 100 dpi

- am început cu o eclipsă de 111px l 171 înălțime unde am pus câteva efecte pentru a face cheia ruginită

- am folosit substract pentru a face o gaură pentru cheie ca și în tema Avatar

- culoarea cheii fără efecte #ab3f1b

Pasul 2

Bevel and Emboss

Contour

Texture

Drop Shadow


Pasul 3

- lungimea acestei chei este de 290 px l pe 20 px înălțime


- aceea de mai jos este chestia care se bagă în yală de mai jos

- prima este de 50 px, a doua de 25px, a treia este 5 px


- la final cele de jos sunt elemente de design care poate marca o distanță sau poate avea un rol tehnic

- prima fiind de 20 l și 40 înălțime

- a doua a fost de 50 l și 34 înălțime

- la final dăm crop ca să fie in centrul atenției doar cheia



87 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comments


bottom of page