top of page
Search

M3 Tema 5 Magic Garden

Prima dată ne-am ales echipele iar în pauza ce urma am fost în curtea școlii pentru a face o poză unde Denisa a fost model iar Alexia a fost doar de Ambient iar eu am făcut poza de mai jos în care se poate vedea peisajul cu subiectul fiind Denisa iar Alexia care a făcut parte din peisaj.

După ce am făcut câteva poze am căutat care poză a ieșit cel mai bine și am venit în clasă unde fiecare membru al echipei a scris în minim 100 de cuvinte ce rol a avut fiecare și ce a făcut în acest proiect iar la final am editat poza.



Articol Alexia

Articol Denisa

27 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

コメント


bottom of page