top of page
Search

M3 Tema 19


schita salii de clasa from the upper point of wiew


am format o echipa de 3 in care se afla bogi


laviniu



documentul este de 3000 px pe 2679 px si rezolutie de 100


pentru a masura am folosit aplicatia measure (iphone)


pentru bancile din stanga si dreapta am folosit 200px pe 250 px


bancile din mijloc am folosit 690px pe 260px


scaunele sunt de 135 px


catedra fiind de 1000px pe 260px


am adaugat textura ca sa arate mai real


ne-a durat 40 de minute folosind photoshop


bogi a facut masuraturile


laviniu schita


iar eu am scris blogul

11 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comentários


bottom of page