top of page
Search

M2 Tema 9 - Paw Patrol

Updated: Oct 20, 2023




- azi am avut de determinat câte imagini încap într-un proiect A4 astfel încât să existe o margine albă de 1 cm.

- pentru început am căutat o imagine cu paw patrol la alegere.

- am dechis imaginea în PHOTOSHOP și am intrat la secțiunea IMAGE --> IMAGE SIZE --> DOCUMENT SIZE --> HEIGHT (5 CM) schimbând înălțimea imaginii.

- am creat o noua fila A4 landscape cu rezoluția de 72 dpi.

- am pus new guide pentru marginea albă de 1 cm ( orizontal sus (1 cm) și jos (20 cm), vertical stânga (1 cm) și dreapta (28.7 cm).

- am adus imaginea cu înălțimea de 5 cm și de asemenea am duplicat imaginea până am ajuns la valoarea de 12 imagini iar cu ajutorul ghidurilor am început să poziționez imaginile la începutul marginii din stânga unde le-am echidistanțat vertical după care am lipit ultimele trei la colțul din dreapta pentru a putea fi echidistanțate și orizontal.

- totalul acestora este de 12 imagini.

- la final am salvat proiectul ca JPEG și PSD.

16 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Kommentit


bottom of page