top of page
Search
Writer's pictureLAVINIU FLORIAN NEAGU

M2 Tema 24 House keeping

Updated: May 15, 2023



- azi în această oră vom vorbii despre cum ținem evidența fișierelor în laboratorul de informatică.

- eu de obicei îmi fac un folder în care îmi pun toate lucrările de la fiecare oră pe săptămână iar la denumirea lor putem folosi M4, M3, M2, M1 a.m.d pentru a recunoște fiecare fișier și materia din care fac parte,

- o altă metodă ar fi ca toate fișierele să fie încărcate în Google Drive iar pentru dovada că fișierele îmi aparțin este că au numele meu sau de exemplu materia și tema care ne este dată de către profesor.

18 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comments


bottom of page