top of page
Search
Writer's pictureLAVINIU FLORIAN NEAGU

M2 Tema 22 MyWay




Realizați într-un proiect în PHOTOSHOP schița sălii 206 pe plan orizontal (adică vederea de sus a sălii). Azi vom face tema pe echipe în care fiecare își găsește un membru sau doi în total fiind maxim 2-3 membrii.

Fiecare membru va primii o sarcină pentru a crea un model al sălii precum am făcut și eu mai sus. Menționez că fiecare membru din echipă are o anumită sarcină.

Un membru din echipă va scrie pe blog cum a ajuns la rezultat și ce a făcut fiecare membru în parte, acela fiind șeful de echipă.

- un membru trebuie să știe să găsească dimensiunea sălii și a băncilor

- unul să facă schița pe PHOTOSHOP

- iar celălalt să scrie blogul în care va spune cum a ajuns la rezultat adică ce a făcut fiecare în parte.

Pentru a ajunge la rezultatul de mai sus am procedat astfel:

  • Pasul 1 - am măsurat clasa cu aplicația ARuler aproximativ fiind de 3000 px pe 2679 px precum se vede mai sus în partea stângă fiind 11 băncii iar în partea dreaptă 9 bănci.

  • Pasul 2 - dimensiunile bănciilor sunt de 250 px lățime pe 200 px înălțime (cele din stânga și dreapta sălii) iar cele din mijloc sunt de 690 pe 260 unde catedra este de 1000 px pe 260 px. Cele 6 bănci din imaginea de mai sus sunt de 350 px lățime pe 200 px înățime

  • Pasul 3 - am folosit textura pentru podea și mese culoarea meselor fiind #ee9b5a

  • Pasul 4 - am scris pe blog modul în care l-am creat și am trimis PSD pe classroom

La final echipa va trimite PSD cu modelul sălii și blog.


Timpul de lucru este de maxim o oră!




25 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comments


bottom of page