top of page
Search

M2 Tema 15 Experiența de Secret Santa

Astăzi în data de 22.12.2021 a fost o zi frumoasă plină de emoții unde fiecare am primit și am dat cadouri am fost după catalog și se spune că este mai frumos să dăruiești decât să primești ceva și fiecare și-a deschis cadoul.

Am decis cu colegi ca de Crăciun să facem Secret Santa unde în acest joc facem bilețele cu numele noastre și fiecare alegem un bilet cu numele care îi vom face cadou la acel coleg iar mie mi-a picat David care i-am cumpărat o perna de decor niște dulciuri, un glob de Crăciun, un parfum și a fost foarte fericit chiar mă uimit reacția lui.




20 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Commentaires


bottom of page