top of page
Search

M1 Tema 39 Yesterday, pros and cons

În fiecare an se organizează Târgul de Carieră și în acest an a fost în Cetatea Oradea.

Eu și câțiva colegi am decis să mergem pe jos cu Dirigintele dar am făcut o mică oprire la o poligrafie pentru a lua niște pliante apoi am trecut prin Centru și în final am ajuns în Cetate.

Atmosfera de acolo era veselă și vremea a fost frumoasă iar scopul târgului era de a ne ajuta să găsim o carieră în viață dar ar fi trebuit să fie mai multă coordonare și fiecare om să explice în ce constă fiecare profesie de acolo.

În final am dat un feedback și ne-a întrebat dacă ne-a plăcut și dacă vrem să dăm sugesti pentru anul viitor.

9 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comments


bottom of page