top of page
Search

M1 Tema 39 - Smart Lab


- azi am făcut o schiță a clasei noastre unde am aflat lungimea și lățimea sălii de clase și am pus o masă a câte 5 scaune iar în total vor fi 6 module

- dimensiunea unui modul este de 120 x 160 cm, spațiul alocat scaunelor este de 60 x 60 cm, iar dimensiunea catedrei este de 50 x 70 cm

- am folosit aplicația ARuler fiind o aplicația care ne ajută să aflăm dimensiunile unei săli, adică dimensiunea unde L - 1171 cm și l - 688 cm

- am așezat mesele și scaunele astfel ca profesorii să poată merge pe lângă ele și să ne supravegheze

10 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comments


bottom of page