top of page
Search

Dir Tema 4 Sport

Din copilărie părinții mei m-au învățat dansul popular deoarece și dansul este considerat un sport iar părinții mei au fost la cursuri de dans popular când erau și ei de vârsta mea unde au învățat anumiți pași de dans, însă după ce am mai crescut nu mi-a mai plăcut dansul popular.

Când eram mic îmi plăcea să alerg deoarece sportul are un real efect asupra sănătății noastre și are un impact pozitiv asupra morarului nostru însă din păcate nu continuat și nu am luat excelat în acest sport.

Așa că este bine ca în fiecare zi să facem 30 minute de sport pentru a fi în formă.





9 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comments


bottom of page