top of page
Search

Dir Tema 3 Motivație și Performanță


Îmi place informatica de mic de când am avut primul calculator și începea să îmi placă tehnologia urmăream videoclipuri despre review uri la telefoane, tablete și laptopuri etc. Și de aceea pe viitor vrea să mă fac profesor de informatică și vreau să merg la Facultatea de informatică, dar fără matematică și cred că facultatea este situată. În Timișoara ma motivează oamenii din jur. Faptul că nu mă vădîn alt domeniu. Informatica este interesantă și cu cât avansezi în acest domeniu învăț anumite lucruri noi, despre informatică și tehnologie și mereu plăcerea va fi cheia pasiunii.

11 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

Comentarios


bottom of page