top of page
Search

Vară

În această vară am fost în vacanță la mare mai exact în Eforie Nord unde am stat 1 săptămână la Hotel Mondial.

În primele zile am explorat împrejurările iar la finalul zilei am fost la malul mării unde am făcut o poza la apusul de soare dar ce a fost interesant a fost că marea era rece în comporație cu alți ani.

Ne-am bucurat de ultimele zile de vacanță cu o plimbare cu vaporul în largul mări iar în ultima zi de vacanță am fost la un spectacol cu cântăreți și actori care a fost prezentat pe malul mării fiind una dintrec ele mao frumoase zile din vară.

0 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 Tema 9 Utilizarea resurselor

Un număr tot mai mare de cercetări explorează metode noi de încorporare a roboților industriali în fabricarea digitală și asamblarea...

コメント


bottom of page